Rekrutacja do przedszkoli
1. Postępowanie rekrutacyjne na wolne miejsca przeprowadza komisja rekrutacyjna powołana przez dyrektora danego przedszkola.
2.Postępowanie rekrutacyjne jest prowadzone na wniosek rodziców.
3. We wniosku rodzice wskazują przedszkola/ oddziały przedszkolne w szkołach podstawowych uszeregowane według preferencji: od najbardziej preferowanego (pierwsze miejsce) do najmniej preferowanego (trzecie miejsce).
4. Wypełniony wniosek (w ilości kompletów odpowiadających liczbie wybranych placówek) należy wydrukować, podpisać i złożyć w każdej wskazanej we wniosku placówce (przedszkole lub oddział przedszkolny w szkole podstawowej). Wnioski dostępne na stronach internetowych przedszkoli lub szkół podstawowych (jw.) oraz w siedzibach placówek.
5. Do każdego wniosku należy dołączyć stosowne dokumenty, niezbędne do potwierdzenia każdego kryterium, wskazanego przez rodziców we wniosku. Brak dokumentów potwierdzających wskazane przez rodziców kryterium - eliminuje przyznanie punktów za dane kryterium przez komisję rekrutacyjną.
6. W przypadku, gdy liczba kandydatów ubiegających się o przyjęcie do danego przedszkola jest większa niż liczba wolnych miejsc, postępowanie rekrutacyjne jest przeprowadzane w dwóch etapach, z uwzględnieniem kryteriów ustawowych i samorządowych.
Więcej na temat rekrutacji, kryteriach, terminach składania wniosków w załączniku poniżej.
Rekrutacja do przedszkoli.docx
Wersja XML